Förberedelser

Nu är det torsdag och snart helg :)

Uppståndelsen från gårdagen har ännu inte riktigt lagt sig, och det är väl lika bra att fira hela veckan :) Nu på morgonen blir det en lunchdejt med moster Linda och hennes dotter Ida-Lee. Hade tänkt sushi, men vi får se om det är något hon vill stoppa i munnen :)

Resten av dagen blir det ju givetvis jobbet, men jag måste också börja förbereda min lördag. Det ska bli en liten förfest, celebration, hos mig med massa kompisar och det ska sedan bli ett besök på Gretas, vilket jag FORTFARANDE inte har gjort, så nu jäklar blir det fest :)

Hoppas att dagen blir/är/varit bra och att ni njuter av dagen som jag gör :)

Lite bilder från gårdagen

Tobbe och Mamma

Joshi

Josse och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0