El Scchhhtockholmo mit Lisen

Idag, direkt efter jobbet, bär det av till huvudstaden igen med Liesn. Snor hennes pojkväns bil, slaggar hos hennes pappa och jag bidrar inte med något annat än mitt charmiga jag :) Får köpa henne en liten gift där uppe som tack :) Ja, lite är väl inplanerat nu när vi ska upp. Det ska bli en visit på tatueringsmässan, kanske en 3D-bio, självklart shopping och sen så ska vi äta Sushi på ett riktigt bra ställe i staden. Fest skjuter vi verkligen inte åt sidan och nu ska Stockholm få se hur en Malungsbo och en Fritslabo släpper loss :D

Igår var jag hemma hos Mamma och Tobbe och den där lilla shoppingbudgeten som dom ville få till min lägenhet har nu vuxit till en renoveringsidé and I kind´a like´it! Så när jag ska över till London någon helg nu framöver så ska de få fria händer, mina egna Simon&Thomas haha

NU måste jag städa eftersom att lägenheten ska visas som sagt på lördag så bort med dammet mellan hörnen :)

Ha´re gött idag, och va lika gla´som ja´ XD


Till alla modebloggare:
Dagens Outfit


Tröjan - Lollo har snott den från mig
Glasögon - Lea har rullat på dem så att de knäktes
Byxorna - kan inte vara mer använda
T-shirt - Det enda som jag har kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0