Disk, bad + vin, somna gott :D

Kvällen kommer att vara väldigt enkel. Inget ansträngande, tänkte ta disken, bada och ta ett litet glas vin. Kan faktiskt unna mig det efter jobbig, men glad dag på jobbet :)

Till helgen är det bestämt att Lisen, jag och perhaps Alexandra (om hon kan) ska upp till Stockholm :) Det ska bli en sjukt rolig roadtrip upp, sova någon stanns i Nacka hos Lisens pappa, och sen festa och kanske träffa några Stockholmare :)

Lönen kom dag, jättekul faktiskt :D Fick en "bra" lön denna månaden så nu ska jag köpa mig en snygg höst/vår jacka och en ny parfym så att jag kan vara riktigt snygg i stora staden och lukta gott (inte för att jag inte redan är snygg eller luktar gott men detta blir ett litet upplyft)

Ne nu väntar disken och klockan tickar, i morgon väntar ju också ett pass på gymmet med Gittens och det ska bli skööönt :)

Sov så gott och pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är redan snygg och, men luktar nja :)



hoppas verkligen jag kan hänga med. ska kolla ekonomin :D

2009-08-25 @ 21:48:13
Postat av: Alexandra

du är redan snygg och, men luktar nja :)



hoppas verkligen jag kan hänga med. ska kolla ekonomin :D

2009-08-25 @ 21:48:56
Postat av: Robert :p

Tack! gillar din blogg me, det vet du nog...trampar runt här en hel del;)

2009-08-26 @ 21:06:56
URL: http://http://myadvertisingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0