Bonnapers Fredag :)

Gårdagen var verkligen spännande. Gick precis som en bergochdalbana kan man väl säga.

Efter jobbet blev det ett snabbt besök på systemet :) Gick hem till mig, blev lite fix fix, dans och vin, sedan tog jag mig in till Kinna för att möta upp Josse och Mathias. Hemma hos Josses pappa var det skitroligt. Satt och snacka med dom en bra stund och det blev några glas. När vi sen skulle bege oss till Göteborg gjorde vi en riktig bonne :P Fyllde upp en Petflaska med vitvinet, sprang till bussen och började festa med Ipoden haha

När vi väl va framme, blev det snabbt bort med vinet vid någon trappa vid vattnet. Det slog till ganska så kraftigt på en annan så det blev även en vända bakom hörnet. När vi stod i kön till Gretas så fick inte Mathias komma in då han inte fyllt 19 än. Josse ville inte lämna honom ensam ute, så jag gick in själv en stund, blev uttittad av de flesta, och tog mig snabbt ut. Tio minuter = 70 spänn, lovley :P

Försökte ta oss in på Gossip istället, men där var den danska/skånska (hörde inte riktigt var han kom ifrån) sträng med att åldersgränsen skulle vara 23. Efter många om och men så tog vi oss åter igen till Gretas för att möta upp Robert och hans kompis, men jag säger då det. Så här uppraggad har jag aldrig varit utanför en krig I MITT LIV!!!

Killar kom fram från höger och vänster; Hej :) boråsare? eller; Hejsan, har du någonstans att sova ikväll? omg, inget en annan är van vid, men sjukt roligt haha

Vi gav upp hoppet när ytterligare misslyckat försök uppstog och vi tog bussen hem. Mådde skit och somnade stenhårt, och när jag hade hoppat av fick jag för mig att jag hade glömt kvar nycklarna i sätet. Knackade på dörren för att chaffören skulle öppna, vilket hon gjorde men jag hann bara få in halva kroppen innan dörren stängdes igen och jag klämdes. Hela huvudet kändes som om det skulle sprängas och till råga på allt så gör den så några gånger medans jag står där. Just nu sitter jag bara och skrattar åt det, men igår gjorde det jävulskt ont.

När jag precis hade lagt mig, ringde Stockholm igen :)

Ikväll blir det återbesök i Gbg för att göra nya försök. Ska bli sjukt kul och se om det går bättre idag, men det gör det säkert :) Så nu måste jag städa, fixa och korka upp, för nu firar vi!!!


Klunka Josse, klunka!!!

Jag är då f*n inte sämre!!!

Matti knows how to do it! :)

IPOD-PARTEYYY!!!!

Porrparet

Picture me Josse, asså ta kort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0