Tidig morgon = trötta ögon

I morses var det trötta ögon som tittade på klockan när den ringde halv sex. Ögonen var ännu tröttare vid kvart i, och när man sovit bort den sista signalen så vaknar man ju givetvis alldeles för sent, måste väcka mamma och fråga om man får låna bilen. Som tur är så har jag en sådan snäll mamma så jag får låna bilen och kör till jobbet. N sitter jag här, lite halvdryg och det har inte börjat ringa på så mycket än så vi tar det rätt lugnt.

Igår var det jätteskönt att vara ledig. Dagen började med att jag äntligen fick tvätta lite och sedan plockade jag lite i lägenheten under tiden. Gick in på photoshop och lekte runt lite, men jag har tappat lite stinget för programmet tyvärr och jag ska börja sätta mig lite med det varje dag så jag kommer in i tankebanorna igen.







Sedan blev det möte med storasyster och mamma på Gina, och där träffar jag hur många som helst. Jag träffar "bruden", Andreas, Frida, Addo, Löken och Sara B. Tycker det va ganska så många i en och samma butik, men kul va det.  Vi tog en lunch på Tant Grön, och jag åt taccotalrik, vilken jag ångrde efter att jag smakat på Amandas bakpotatis med skagen. På kvällen tog vi det lugnt, åt lite mat med alla syskonen och sedan blev det skräckfilm med Amanda och Lollo.

Nu ska jag jobba vidare här, men vi hörs!
//Richard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0