Temadag grön

Igår var det gröna kläder på jobbet som gällde. Tack vare det otroligt fina vädret var humöret på topp, nästa hela dagen. Jag började inte förrän tio i två så det blev en go sovmorgon till nio, sedan chattade jag runt lite på internet. Runt halv elva tiden skickade Nattis ett litet meddelande på msn och jag tog chansen och frågade om vi kunde gå på promenix.

Jag gjorde faktiskt en ganska så rolig sak igår också. Jag öppnade mina två sparburkar som jag inte sparat så jättelänge i. I den ena var det ca 1000 kronor i tior, femmor, enkronor och femtioöringar. I den andra var det ca 1400 kronor i tjugolappar, femtilappar, en hundralapp och en femhundring. Så jävla göööööttt!!!

Nu när jag återigen känner mig lite rik hade jag tänkt att köpa mig en läderjacka som jag längtat efter att få äga sedan jag var typ tolv. Ska gå på stan någon dag här i veckan och se om jag hittar någon riktigt het :)

Ha en trevlig dag idag och läs gärna mer om dagen som kommer i morgon :P
//Rills

Kommentarer
Postat av: Jonis

Vännen, vad har du för gröna kläder? :)

2009-04-03 @ 22:42:44
URL: http://grebysisterz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0