Sen kväll, men lätt värt det

Halli, Hallå...

Idag har det bara varit slappt. Efter jobbet så cyklade jag hem till Mamma och Tobbe och hälsade på lite granna. Jag har ju kommit på att det bara är en dag kvar innan jag försvinner ett tag, så vi bestämde oss för att det skulle bli avskedsmiddag i morgon.

När jag väl kom hem så satte jag mig lite vid datorn, lekte lite med Photoshop, när det sedan plingade på dörren. Där utanför stod Gittens, hemflugen från Paris där hon varit med sin moder i en vecka. Ja, då satt la vi och pratade i några timmar, kollade på lite bilder, tills jag utbrister att jag vill ha pizza. Ska du med eller??? Självklart, säger Gittens och vi ringer till Galaxy. Ja, ni kan komma med en gång, vi stänger om tio minuter. Fort ner och in i bilen, smarrigt!!!

Sedan blev det djupa diskussioner om våra liv, så det var inte förrän nu, halv tolv då vi reste oss och sa god natt. Det var mysigt idag, och det enda jag grämer mig över, är att jag var tvungen att försova mig i morses, piiiinsamt!

Se nu till och ha en bra dag i morgon och kika även in här i morgon om tiden finns :)
//Ricky Ticky


Kommentarer
Postat av: Frida Olsson

Åh jag vill också ha Svensk pizza haha. Fick igår nöja mig med Amerikansk Dominos pan pizza dock:P

kram på dig

2009-04-27 @ 00:17:05
URL: http://frida-hemmahosmig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0