Påskhelgen

Hallå här!

Påskhelgen var lugn, den firades med familjen i Varberg, med både mamma, Tobbe, Josh och Lollo. I och med att det är sista helgen som mamma och Tobbe har husvagnen där så blev det en känsloladdad helg men med positiva känslor. Lite bilder tog jag givetvis, ca 800 på tvåd ar, tänkte att det kanske skulle räcka. Det blev grillning, promenader och massa godisätande fram till lördage, då jag åkte hem.

   
   

Anledningen till att jag åkte hem på lördagen var för att min käre vän Jonis var nere på besök. Vi skulle fira hennes näst sista natt som tonåring och det skulle bli världens kalajs. Det började med mysg påskpicknick då vi satt och njöt av kvällssolen, drack alkoholhaltiga drycker ur burkar, ljudanläggning med Ipod och högtalare, såg barn springa omkring och leka, samt höra på sparvens knackande ljud. Sedan bar det det av mot staden, där vi skulle träffa Vickan & co, för att fira hennes 20:års dag lite sent sådär. Det slutar med att jag bjuder både Vickan och Jonis på inträde, vi dansar och festar som aldrig förr och dagen efter går jag inte upp ur sängen förrän fem på eftermiddagen.

   
   

Väldigt mysig påskhelg får jag säga, men förkylningen har ännu inte släppt och det får vi hoppas att den gör, precis som kravallerna nere i Bangkok innan jag åker dit :P
//Rills

Kommentarer
Postat av: Jonis

Måste säga att det var väldigt väldigt roligt där under påskhelgen :)

2009-04-16 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0