Nu åker jag :)

Nu har tiden för mig kommit, och jag är påväg till Tahiland. Eller, tja, inte riktigt just nu i denna sekund, men om fem timmar ska jag upp och göra sista justeringar i packning, lägenhet och sedan ta en frukost med syster som ska skjutsa mig till stationen där min buss går ca 06.30.

Pass och biljetter är nerpackade, tillsammans med alla bath som jag har växlat till. Båda kamerorna hänger med, med sladdar och allt ut i fall att man stöter på något internetcafé :)

Min tanke är att skriva ner varje dag vad somm har hänt, och vad vi har hittat på, och sedan publicera det på bloggen, men vi får se, jag skriver så dåligt för hand :P

Ha det nu så trevligt, så hörs vi om ca 2 och en halv vecka!!!

Kram allihopa!!!
//ThaiRille//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0