Lite trött efter en lång lördag

Bara för att inte försumma fredagen, som också va veckans sista temadag, tänkte jag bara förklara lite kort hur den var. Först var det tema Sommarkläder, och det otroligt vackra och varma vädret gjorde sin del i det hela. Jag hade på mig ett par bruna shorts, ett svart linne och en snygg skjorta. Jag förväntade mig att jag skulle frysa, men när jag slutade klockan fem bytte jag faktiskt inte tillbaka till mina långa byxor, gööööött!!

På eftermiddagen mötte jag upp Josse och hennes mamma i knalleland, där vi strosade runt lite. Jag följde sedan med dem till ICA Maxi för att handla lite mat för kvällen. Fredagsmyset blev taccos som även jag fick vara med och äta. Jag tillbringade i stort sett hela kvällen hemma hos Josse, och drog hem någon gång runt halv tolv. Jag såg verkliiigen fram emot att jag skulle gå upp om ca 5 timmar för att börja jobba.

Sisådär tio i fem på morgonen får jag ett sms av Josse där hon skriver; God morgon Richard, nu går jag och lägger mig. Det var bara för mig att stiga upp, ta en dusch och bege mig till Transcom. Kom lite tidigt så jag fick larma av bygget, gå in och sätta mig och börja lite smått med att starta datorn. Eftersom att jag precis blivit klar med min mailutbildning, så satt jag i stort sett hela dagen och svarade på mail inom Scandics medlemsservice.

Tack och lov så märkte jag att jag skulle sluta redan vid 11.45 så det blev en kort dag, som direkt efteråt gick vidare med shopping i Kinna med Josse, då jag köpte ett par beiga Chinos (assnygga), och sedan en liten pratstund med Josses mamma på balkan, smatidigt som vi stektes av solen. Hemma i Borås tog vi oss sedan till en fest hemma hos Philip, han som var på afterskin förra helgen. Det blev möten med många nya personer igår kväll vill jag lova. Först tre personer hemma hos Philip, Jonathan, Ivar och någon annan jag inte kommer ihåg namnet på. Sedan bar det av till Träggårn, äntligen efter många veckors väntan, då vi träffade på Josses bror Linus, hans nya flickvän Linn, hennes syster Kajsa, och någon barndomskompis till Linn.

Efter en lång stund av mycket dans och annat, gick vi hemmåt för att efterfesta hemma hos Philip. Det blev ingen långvarig visit där för mig, för tröttheten slog till som en käftsmäll och jag var bara tvungen att ta nyktra-till-sig-promenaden hemmåt i takt med fågelmusiken som spelades kvart i fem i morses.

En mycket trevlig kväll som får fem av fem toasters, Kanonkul :)
//Ricky Ticky


Josse posing for Ramlösa


Josse making Margaritas - just add tequila


Njuter av varma solen


Kvällens outfit


Go´kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0