Helgen som vart, och Kickis birthday

Får än en gång säga con grats till Kicki som fyllde 25 föra veckan :)

Lördagen var ganska lugn på la Transcom, så jag kompade faktiskt hem och slutade halv två i stället för fem, tyckte det var ganska skönt eftersom att det var mycket som skulle göras på kort tid. Den första idén om denna helgen var ju att åka till min käre vän Jonis, men så blev det inte i praktiken. Tyvärr missade jag min sista chans att åka upp till Grebbestad, men jag SKA se till att träffa dessa härliga människor en dag i framtiden.

Istället blev det så att jag lånade Muttis bil till Fritsla, där jag pushar Josse till att följa med till Borre och festa hos Kicki. Hennes första idé var attåka till Gbg och gå på ett raveparty, men så blev det inte i praktiken. Hon sminkade sin lillasyster och hennes kompis som skulle på mellanstadiedisco (how cool is that!) och sedan bar det av till mig. Väl hemma hos mig så hade vi bråttom. Vi var hemma halv sex och skulle vara hos Lisen sex för att förfesta lite. Men vi hann, och efter många om och men hittade vi även till Lisen (men titta rakt UPP Richard, så ser du mig!)

Efter en liten stund joinade även Alex oss och vi tittade på Robinson (can´t miss that), det var oerhört trevligt :) Väl hos födelsedagsbarnet blev det mingel, partypics och backstreetboysdans vilket Alex är helt oslagbar i. Sedan blev det utgång till X&Y där vi stötte på världens Markgang! Ja, ja, på hyllan var det dans och skojjerier och kvällen avslutades med tre hamburgare, en pommes och en halv cola på donken.

Söndag var det bråttom till mormor där det blev mat, kanastaspel (vilket mormor vann i), samt lite tjatande i solsken i hennes träggård. Senare på eftermiddagen urstädade jag min lägenhet i två timmar och nu känns det sååå fräsht här hemma :)

Hoppas du hade en trevlig helg och jag vill bara påpeka att det bara är åtta dagar kvar till thailand :)
//Rille a.k.a. Daniel?


Josse like the summer time


Så söta de blev när de skulle på disco


Josse lekte fotograf och jag lekte modell


Alex-the dead terrorist, Richard a.k.a. Daniel?, Jonas-name giver, Lisen - Liselott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0