Don´t expect any calls from me

Tanken med denna lördagen var utgång med Josse på träggårn, liksom en sån där cracy night like allways. Dock bestämde sig josse istället för att gå på hennes lillasysters 18:års fest. Det var tanken att jag också skulle följa med, men i och med att jag jobbar såpass tidigt på söndag, lika tidigt som idag, så kunde jag inte gå på den eftersom att det inte fanns någon skjuts hem.

Så, dissad av planer så sitter jag här och funderar vad jag ska göra resten av dagen. Ska man kanske ringa någon och få en kväll ute på stan, eller ska man sitta hemma och dega lite? Humöret är ju inte direkt på topp längre så jag har lite beslutsångest, vilket inte alla andra verkar ha.

Får väl se hur det går, och om man inte bara ska dra sig till kojs nu direkt.
Ni får ha det så trevligt ikväll//Rille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0