Brutal vecka på jobbet

Hallå gott folk

Bloggar lite kort om det som hänt under veckan, och jag lovar att det blir kort, dels för att det inte har hänt så mycket, dels för att jag är oerhört trött.

I måndags blev det ju då som sagt promenix med Nattis, igår ringde det brutalt mycket på jobbet och jag tog 118 samtal vilket är rekordet för mig sedan slutet av agusti förra året. Idag ringde det ännu mer, redan efter tre och en halv timma hade jag tagit 70 samtal, och detta räknar man med att ta på en dag som är någorlunda jobbig, tänk då denna dagen liksom. Slutsumman blev dock bara 122, men tillräckligt för att jag ska vara helt slut.

Nu luktar det kockosfett i hela lägenheten, lite kräm som josse köpt på the body shop, och det brukar defineras som läggdags. Nu slår jag av spotify, internetet och lägger in inlägget. Jag hoppas att ni sover gott, eller om ni läser det i morgon, sovit gott.

//Vi höres, synes eller luktas//Rille


Kommentarer
Postat av: oniyanma

tycker inte du om min bodylotion :P

2009-04-24 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0